SilverBex - En bexig blogg

Alla inlägg under januari 2011

Av Bex - 31 januari 2011 22:45

Hej där!!




Idag har man haft en trevlig dag i skolan

Fick välja gymnasie valet!! Bara längtar tills jag får veta hur jag ligger till!!

Och imon ska man nog bada med skolan, trevligt ju!

Annars kommer det inte hända så mycket mer speciellt vad jag vet just nu

Tänkte bara skriva här lite innan jag ska sova

Det blev lite knas med en bild jag la upp i tidigare inlägg så lägger upp den här

Så fin jag va idag typ    höhöhö

Men nu ska jag nog ta och sova


Godnatt xoxo // Bex

Av Bex - 31 januari 2011 07:15

Godmorgon!!




Yeah, här sitter jag nu på morgonen, har fixat mig och allt är klart så tänkte göra ett litet enkelt blogginlägg och bara säga godmorgon

Hoppas ni alla får en fin dag på skolan, jobbet, hemma, beroende på vad ni gör

Jag själv ska till skolan och ha det trevligt  


Så fin är jag idag

Nitarmband <3


Men nu ska jag nog ta och dra mig till bussen

Hörs senare!



xoxo // Bex

Av Bex - 30 januari 2011 22:45

Heey!!




Idag har varit en ganska lat dag

Har kollat lite gamla bilder på mig

Hahah    Så fint de va!

Kolla

Vad fint va? Bilderna är från sommras

Men nu ska jag sova!!



Godnatt xoxo // Bex

Av Bex - 30 januari 2011 12:50

Halloj!


Jag vaknade för någon timme sen tror jag så det har inte hänt mycket idag

Vad som kommer hända vet jag inte, det får vi se

Just nu sitter jag och läser vänners bloggar och andra intressanta bloggar

Mina vänners bloggar verkar gå fint och det går ju framåt!!

Hurra för dom säger jag bara  

Sen äter jag pizza med, åt pizza igår och lite blev över

Sen vet jag inte mycket mer jag ska skriva nu, ska nog ta och äta upp pizzan och sen hitta på något!


xoxo // Bex

Av Bex - 29 januari 2011 23:42

Hey!


Just nu sitter man och spelar småspel!

Hittade inget att göra och fick lust att spela

Visst ser är jag snygg när jag spelar spel?
typ superkoncentrerad och helt inne i spelet

Känner mig lite tönt, men det är sån jag är  

Men snart ska jag sova, sen får vi se vad kul saker som händer imon


Godnatt xoxo // Bex

Av Bex - 29 januari 2011 12:47

Hellu!!


Igår var en toppendag!!

Det är så man bara längtar till att det ska hända igen så snart som möjligt!

Man fick lyssna på olika band och man fick umgås med massa människor!

Fast jag typ blev kittlad av en människa när jag satte mig i soffan

Men men, vad ska man göra? Han hade tur, kunde se till att jag inte sparkade med benen

Vet inte varför, men jag sparkar alltid med benen om någon kittlar mig, eller nästan alltid iallafall

Sen tog man massor av bilder med kameran och andra tog bilder på mig med sina kameror, så det finns massor av bilder!

Men jag lägger inte ut några nu, kanske lägger ut några om jag hittar någon kul bild att lägga ut

Det var typ allt det som hände igår, idag så blir det till att städa, mamma och pappa har gjort en LISTA på vad jag ska göra  
Det är la bara att sätta igång med den, men först något att äta!


Hörs senare!

xoxo // Bex

Av Bex - 28 januari 2011 23:29

Heey!


Idag kom det jag har peppat för så länge!!

Monokrom! <3

Det var riktigt roligt!! Många awesome människor att träffa och vara med!

Detta är något jag gärna gör om!!

Skriver nog mer imon om det, lite trött nu så ska sova snart


Sminkningen jag ville ha blev inte av så det fick bli något annat

Blev faktiskt riktigt nöjd med det!


xoxo // Bex

Av Bex - 27 januari 2011 20:35

Hey!


Idag har man varit i skolan och en stund hemma hos Alva!

I skolan så gick vi igenom lite nationella prov på svenskan (som varade 30 minuter)
Sen kollade vi på en en-mans-teater

Den var riktigt bra, han fick med sig publiken och pratade om något som var riktigt hemskt

En berättade om ett rån som tog en människas liv, allt han sa fick en att tänka
Han berättade som om det var han som hade gjort det och massor
En riktigt bra teater som fick en att tänka!

Och på lunchen gick vi hem till Alva och åt nudlar

Sedan gjorde vi chokladbollssmet!! Yummy!

Sen var det till skolan igen och ha lite småkul lektioner
Skriver ju en berättelse på val engelskan och sen hade man en ganska kul so lektion

Efter skolan gick man hem till Alva och var en stund med henne

Blev att göra en god paj och sen satt man mest och lyssnade musik och hade skoj vid datorn!

 

Sen nu är jag hemma och jag ska sätta kamerorna på laddning, kolla runt lite på internet, testa sminkningen för imon, ta en dusch och sen ska jag nog sova!   


xoxo // Bex

Ovido - Quiz & Flashcards