SilverBex - En bexig blogg

Alla inlägg under augusti 2011

Av Bex - 31 augusti 2011 22:24

Heey!


Grymt trevlig dag i skolan som vanligt

Efter skolan gick man runt med Cracker på byn  

Vi köpte Cola och choklad och sen gick vi hem till henne

Vi satt och lyssnade på musik och sjöng

Något av det roligaste som finns!

Sen tog jag mig till worship och det blev en del planering

Och lite mysigt prat och en fin andakt  

Nu är jag sjukt trött och ska sova hade jag tänkt


Godnatt xoxo // Bex

Av Bex - 30 augusti 2011 21:27

Heey!


Idag blev en sen dag i byn

UNF-aktivitet/möte och sen var det en sen skoldag  

Men nu har man äntligen kommit igång

Rolig skola med härliga klasskamrater  

Och under UNF-aktiviteten så städade vi

Vi hittade massor av roliga saker när vi rensade!

Typ massa LP skivor och böcker  

Och nästa tisdag blir det lite mer städning igen!

Sen hoppas man på att det snart kommer bli en massa UNF-aktiviteter i byn!  


xoxo // Bex

Av Bex - 29 augusti 2011 18:56

Heey!


Idag har man haft en trevligt dag i skolan!

Massor av info igen    Haha

Efter skolan va man med Cracker(Nattis), Cookie och Calle

Mycket trevligt! Även om man mest satt på skolan  

Sen träffade man Linn en liten stund också

Nu är man hemma och har precis ätit

Känner att jag inte har ett särskilt roligt liv..  


xoxo // Bex

Av Bex - 28 augusti 2011 21:52

Och med denna bild säger jag

Godnatt xoxo // Bex

Av Bex - 28 augusti 2011 17:53

Heey!


Efter att kusinen åkt hem satte jag mig och lyssnade på musik

Sen satt jag och chattade med massor av folk

Blev ganska intressanta diskutioner om stil och mycket mer!  

Men nu händer inte mycket mer längre tyvärr

Har pratat lite med Cupcake om färgning

Vill fixa håret snart! Står knappt ut längre  

Aja, men nu ska jag sitta och kolla upp lite coola grejer

Och lyssna på en awesome låt jag inte hört på länge!  


xoxo // Bex

Av Bex - 28 augusti 2011 16:02

Heey!


Nu ska jag ha fredagsSöndagsmys med kusinen  

Kolla på vampyrer suger och lite ostbågar och Blue Keld

Grymt mysigt kommer det bli!  


xoxo // Bex

Av Bex - 27 augusti 2011 23:12

Heey!


Nu sitter man och lyssnar på musik med kusienen!  

Vi pratar om allt mellan himmel och jord

Alltid lika trevligt! Något som måste hända oftare!  


xoxo // Bex

Av Bex - 27 augusti 2011 17:06

Heey!


Innan satt jag och lyssnade på låtar som man inte hört på några år  

Så grymt kul att lyssna på musik som man alltid lyssnade på som liten

Nu blev det att lyssna på lite festmusik typ, haha alltid skoj!  

Och nu har det kommit hit lite folk och jag har ändå inte mycket mer att berätta nu  


xoxo // Bex

Ovido - Quiz & Flashcards