SilverBex - En bexig blogg

Alla inlägg under november 2011

Av Bex - 30 november 2011 11:42

Heey!


Sitter i Kalmar på gymnasiemässa

Har träffat massor av vänner som funderar lite på mjölnergymnasiet  

Grymt skoj ju! Och sen klipper man kabaré mellan med!

Så det blir mycket vision grejer gjort vilket är mycket roligt!  

Sen blir det tillbaka i skolan och då vet jag inte riktigt vad som händer

Men det får man veta då, nu får man nästan hoppas på att fler vänner kommer hit och kollar!  


xoxo // Bex

Av Bex - 29 november 2011 20:42

Heey!


Ja ni, nu i eftermiddag började drömmarna bli sanna (eller något?)
Jag, Johanna och Alva började spela in lite material! Mehehehe  

Kommer bli grymt kul att fixa med sen efteråt!

Sen blev detta att leka med Lennart

Vi lyssnade på musik (Caramelldansen) och pratade om allt!  

Och nu är man hemma och hoppas på att kunna hitta någon social med!

xoxo // Bex

Av Bex - 29 november 2011 10:35

Heey!


Nu sitter jag, Johanna och Cookie och diskuterar julkalender

Vi ska filma en och nu planerar vi för fullt!  

Hampus, Tobbe och Dennis står och diskuterar med oss

Wow! Detta kommer bli något, det känner jag på mig  

Kommer bli grymt roligt och längtar tills vi börjar


xoxo // Bex

Av Bex - 28 november 2011 21:45

Heey!


Sitter här och funderar över sommarjobb

Och när jag bloggat klart ska jag kolla kläder och piercingar  

Behöver sommarjobb så man får lite pengar

Pengar till att köpa kläder och piercingar och även kunna hitta på lite saker för  

Men frågan är vad det är som man ska hitta på egentligen

Nåja, kommer väl lyckas hitta något iallafall, man får ju hoppas!  


xoxo // Bex

Av Bex - 28 november 2011 15:53

Heey!


Sitter i skolan med Johanna eftersom man missade bussen.. PUTTE!!  

Så nu får man sitta här med Coca-Cola och chokladboll tills 17.40

Men det är alltid kul att vara kvar i skolan ändå

Bara det att vi vet inte vad vi ska göra för något  

Ja, jag ser rätt hemsk ut, håret är inte iordning och sår i ansiktet

Men men, det är jag och man får se ut så ibland också, tycker jag iallafall  


xoxo // Bex

Av Bex - 28 november 2011 12:41

Heey!


Sitter i skolan och har samhäll med lite chocochino  

Vi ska skriva om konflikter i något land som har hänt ganska nyligen

Så nu ska jag läsa lite om Kongo-Kinshasa  

Sen ska man redovisa om Bruce den allsmäktige under svenskan

Så kaffe känns bra just nu, hihi!  


xoxo // Bex

Av Bex - 27 november 2011 22:28

Heey!


Blev lite pepparkaksbak med pappa idag!  

Tyvärr blev det ingen bättre bild

Sen efter det kollade man på tv med mamma och pappa  

Och sen blev det strömavbrott och det va inge vidare!

Satte mig med facebook i mobilen  

Och precis när den kom tillbaka satte jag mig vid datorn igen

Var precis klar med blogginlägget och då gick den och kom tillbaka igen  


xoxo // Bex

Av Bex - 27 november 2011 14:33

Heey!


Det blev strömavbrott när jag började blogga innan!  

Så jobbigt och det va strömavbrott väldrigt länge

Jag satte mig och läste klart Beautiful Dead: Arizonas bok  

Så grymt bra! En bok full av överraskningar

Man tänker en sak och sen blir det något helt annat   

Men nu ska jag ta en av mina stora pizzabullar

Måste piggna till lite, man blir lite trött av att läsa ibland  

Tyvärr blev det inget pepparkaksbak igår, men det får bli en annan gång!


xoxo // Bex


Ovido - Quiz & Flashcards