SilverBex - En bexig blogg

Alla inlägg under maj 2011

Av Bex - 31 maj 2011 18:51

Hemma från frisören nu
Tänkte visa er hur jag ser ut nu  

Innan                                             Efter

Tycker det blev riktigt snyggt!   Supernöjd!
Men hemma ska man plugga och städa så det får jag fixa med nu

Sen ska man ju fixa med lite till bloggen också innan jag går

Och till sist ska jag ju fixa så man kan åka till älsklingen imon  


xoxo // Bex

Av Bex - 31 maj 2011 15:52

Hey!


Nu är man hemma efter en lugn dag i skolan

Och snart åker jag iväg och klipper mig!

Så vi får se hur jag ser ut efter detta!  

Men vill inte göra för mycket skillnad på håret, så förvänta er inga stora klipp

Haha    Men nu ska jag nog ta och gå

Och ni kommer få se hur det ser ut när jag är hemma igen!

Sen ikväll ska jag fixa lite andra saker på bloggen som förhoppningsvis blir klart idag


xoxo // Bex

Av Bex - 30 maj 2011 23:15

Heey!


Idag var man hemma hos Alva efter skolan

Jag fick träffa hennes nya hundvalp Lowiz  

Sjukt underbar liten tjej med mycket energi!    Love her!

Och sen jag kommit hem har jag pluggat så nu är jag sjukt trött

Har även kollat på lite DunderHumor    Haha

Men nu ska jag göra klart det sista i min engelska och sen sova


Godnatt och förlåt för dåligt bloggande idag xoxo // Bex

Av Bex - 29 maj 2011 22:03

Heey!


Idag har man haft en rolig dag i stan och i byn

Först gick man runt i stan med mamma och shoppade lite  

Kläderna får ni se imon

Sen fick man träffa Nattis på stationen och sen gick vi för att ha möte med UNF

Vilket var ganska intressant eftersom ingen kunde komma in till kontoret

Då fick man leta efter folk och då kom det fram att mötet inte kunde vara idag eftersom man ändå inte hade tillgång till allt

Så det fick skjutas fram

Sen gick jag, Nattis och Johan runt på stan för att hitta något att äta

När vi hittat ett ställe så lånade Johan oss pengar och sen gick han hem

Sen ute på stan innan vi åkte hem träffade man Annie  

Och sen var man i byn en stund med Nattis innan man blev hämtad

Och nu väntar maten på mig och sen ska jag fixa några små saker och sen sova!

Blev nöjd med min frisyr och sminkning idag också!  

Godnatt xoxo // Bex

Av Bex - 29 maj 2011 10:23

Godmorgon!!


Ska stiga upp och äta frukost

Sen fixa mig lite grann

Och efter det så åker jag till stan!!  

Sen får vi se vad som händer i stan

Nu finns det inget mer att säga er

Bloggar när jag kommit hem  


xoxo // Bex

Av Bex - 28 maj 2011 20:03

Heey!


Jag bestämde mig för att göra en sminkning

Det fick bli en mycket lätt sminkning
Den är inspirerad av Shane Dawsons "spoof" på Lady Gaga - Judas

Jag gillar videon och tycker verkligen om låten!!  
Och sminkningen blev inte helt fel, eller vad säger ni?


xoxo // Bex

Foto · Smink
Av Bex - 28 maj 2011 16:17

Heey!


Igår hade man en riktigt awesome dag!

Efter skolan så hade man ett möte som jag tjatat om en del    Haha

Det varade inte så länge tyvärr, men nästa gång så får de bli mer!

Sen tog jag och Ida bussen till stan och där träffade vi två kompisar

Sen fick vi se när dom klättrade och hoppade runt

Och vi alla flummade och hade riktigt roligt, man man missade lite av monokrom

Men väl när vi var påväg dit så träffare vi Manda, Simon, Manuel och Casey

Dom gick från monokrom eftersom det tydligen var jättetråkigt  

Men jag skulle ju filma bandet som spelade sist så jag och Ida gick dit iallafall

Och jag måste säga att det var inte mycket folk där

Många av dom vi brukar umgås med där var inte där

Men vi hittade några iallafall och då umgicks man med dom

Och framåt kvällen så började det komma dit lite folk och det var trevligt

Så det blev en rättså lyckad kväll på monokrom iallafall

Men kameran kom ju aldrig fram tyvärr, filmade med mobilkameran

Sen var man ju tvungen att åka hem och då satt jag och Ida och flummade till musik tills Manuel och Casey kom, dom skulle ta samma buss som oss
Så vi pratade hela vägen hem, eller ja, Casey och Manuel gick av innan oss, men jag och Ida fortsatte prata

Sen hamnade man hemma och var riktigt trött så man gick och la sig

Det var min awesome dag igår!!  


xoxo // Bex

Av Bex - 27 maj 2011 23:52

Hey!


Hemma efter en dag i stan med skojiga vänner, möte och monokrom!  

Tyvärr inga bilder tagna  

Men kommer berätta om min dag imon för nu är jag riktigt trött    Haha

Ska äta min stekta äggmacka och sen sova tror jag

När jag stekte ägget anföll typ de mig   

Det skvätte massa matfett mot mig, riktigt hemskt  

Haha    Jag vet att jag är precis som jag är, klaga inte

Men nu ska jag faktiskt ta och äta och sen sova

Trött och sliten Bex!


Godnatt xoxo // Bex

Ovido - Quiz & Flashcards