SilverBex - En bexig blogg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Bex - 31 oktober 2011 19:14

Heey!


Här är lite bilder som jag tog med mobilen innan halloweenfesten igår!  

Innan:

Efter:

Och en Cupcake som gör iordning sig i bakgrunden  

Cupcake as a ragdoll  

Två små dockor som är redo för fest!  

Blev en riktigt fin kväll med festen! Härliga människor och mycket roliga händelser!

Ett extra grattis till Saga!  


xoxo // Bex


Av Bex - 30 oktober 2011 12:33

Heey!


Nu drar jag till min lilla sötsak Cupcake

Purplehead/lilla lila och jag ska på halloweenfest hos Saga som fyller år! Grattis till henne!   

Kommer bli awesome!

Någon bild kommer att komma upp någon gång!  


xoxo // Bex

Av Bex - 30 oktober 2011 09:45

Nätvantar och två olika vänskap/kärlekshalsband

Det ena halsbanden delar jag med underbara Cookie  

Därför är det bara ett av dom på bild


xoxo // Bex




Av Bex - 29 oktober 2011 14:41

Hollows är ett grymt awesome band!

Detta är deras nya musikvideo!!  

Finns inte mer att säga än kolla!


xoxo // Bex

Av Bex - 29 oktober 2011 14:09

Heey!


.. Det var Abbe! *skyller ifrån mig* eller inte, men har varit med honom dessa två dagar  

I torsdags var det en riktigt rolig dag med musikproduktion!

Först lära sig om mikrofoner och sen göra lite musik

Fick sitta och sätta ihop något med Alex, blev faktiskt ganska bra!  

Det va grymt roligt! Sen var det att filma genrep och sen tog jag med Abbe hem

Igår var sovmorgon, men den tog jag inte mycket av

Drog till marknaden istället och lämnade Abbe på skolan

Hittade massor av fina saker och köpte lite grejer!  

Sen var det att göra iordning inför halloweenshowen som vi skulle filma och kolla på genrepet

Och måste säga att det blev riktigt bra!  

Efteråt satt jag med Cupcake, Nöt, Hampus och Max, Sebbe hade redan stuckit

Flummade lite innan dom skulle hem  

Satt och pratade med Max i telefon medans jag väntade på Abbe

Och nu är jag hemma efter att jag varit hos Abbe inatt

Toast och sen lite smulpaj och saft är nomnom!  


xoxo // Bex

Av Bex - 26 oktober 2011 21:49

Heey!


Sitter och pratar med Jakop(Jacob) på skype  

Men nu fick han lust att dissa mig för han skulle fika

Och han visade mig en awesome låt!  

Ni bara måste höra den! Galet roliga människor i videon med

Det är så galet roligt random att det blir så grymt awesome!  


xoxo // Bex

Av Bex - 26 oktober 2011 09:01

God morgon!


Sov hos Abbe och därför blev det inget bloggande igår  

Nu har jag precis avslutat min första lektion

En halvtimmes repition helt ensam, gutt med en klass på tre elever när två är sjuka!  

Men det kommer nog bli bra iallafall

Genrep idag, hoppas på att det blir bra!!  


xoxo // Bex

Av Bex - 24 oktober 2011 19:22

Heey!


bloggplatsen.se har gjort bloggen lite bredare

Blir för mig att fixa en ny header tror jag allt!  

Men det hinner jag nog inte med idag tyvärr

Har ganska fullt upp just nu  

Så funderar på att bara ta det lugnt sen och mysa!

Men vi får se vad som händer  


xoxo // Bex

Ovido - Quiz & Flashcards