SilverBex - En bexig blogg

Alla inlägg under januari 2012

Av Bex - 31 januari 2012 20:39

Heey!


Jag vill ha en bloggplatsen-app till android

Vad hände med de liksom, skulle väl göras till i höstas?  

Nåja, hoppas den blir av och isåfall snart!

Eller är det bara att jag missat det? Hittar inget när jag söker på android market iallafall



Jag vet, gifen har inget med texten att göra, men gifa är kul!


xoxo // Bex

Av Bex - 31 januari 2012 16:05

Heey!


Sitter i skolan och fular mig med Fiddes keps som Alva snodde

Ser sjukt cool (och trött) ut! Oh Yeah!! Eller?  

Nåja, chilla med Putte och Alva är inte helt fel på eftermiddagen   

Sen massa, massa, massa klippa när jag kommer hem

Kommer bli gutt när allt är klart så man kan börja med lite nya saker  

Blir man klar med en sak så har man nästa som väntar på en

Gillar att ha mycket att göra, blir aldrig någon tid som man bara sitter!  


xoxo // Bex

Av Bex - 30 januari 2012 22:41

Heey!


Igår var jag hos Fidde och klippte lite om ni inte visste det  

Därför blev det inget bloggande, förlåt!

Och idag blev det sent för det är mycket som händer nu  

Hoppas verkligen att bloggplatsen får en app till android, hade varit lite lättare då

Men men, inget mer bloggande, kommer nog inte gå och lägga mig än  

Och det blir upp tidigt imon


xoxo // Bex

Av Bex - 28 januari 2012 19:06

Heey!


Nu har Fidde åkt hem och när han kommer hem kommer han sitta med mig på skype

Tvingar honom, han ska hjälpa mig med något som jag inte gjort tidigare  

Och ni kommer troligen få veta resultatet någon gång

Hihi, inget mer är iallafall planerat för idag  

Bara att jag ska klippa lite och sen gör.. detta.. 

Detta kommer inte bli lätt, mja vad duktig jag känner mig  


xoxo // Bex

Av Bex - 27 januari 2012 21:21

Heey!


Sitter hemma med Fidde och lyssnar på musik  

Ska snart gå och baka lite

Och måste säga att jag tycker om gamers mer och mer!  

Fidde visade mig en awesome låt!!

Måste få med någon att dansa med mig snart!  

xoxo // Bex

Av Bex - 27 januari 2012 11:34

Heey!


Nu får bloggapausen vara slut saknar min blogg massor!  

Har inte mått jättebra pga förkyldning

Men nu orkar inte jag vara förkyld, går ju ändå till skolan  

Fast nu ska jag inte skriva om en eländig förkyldning utan lite mer roligt bloggande

Startade dagen som vanligt och när man kommer till skolan pratar man med Dennis  

Börjar kolla Epic Meal Time och Swedish Regular Ordinary Meal Time

Så grymt roligt det va, fick lust att laga mat!  

Men sen får man ju inte glömma tiden, vilket jag gjorde lite

Så nu sitter jag på lektion och har precis fått lunch nu  

By the way, Vision4you-lektioner är awesome!

Så nu blir det planering om vad som händer nästa vecka  

Men ska hålla på det lite för spänningenskull

Kommer bli så grymt awesome så det är inte sant!  

Och inget får komma ivägen nu, det hade varit grymt tråkigt


xoxo // Bex

Blev sugen på sushi..

Av Bex - 24 januari 2012 18:41

Heey!


Sitter hemma och har precis läst alla bloggar jag följer

Nu blir det att klippa vidare på julbordet som nog är klart om en stund.. typ..  

Och igår när Fidde var här hittade jag en riktigt rolig låt!

Upptäckte massor, eller ja, bandet var från sverige

En glad Bex som jublade och hoppas att dom skulle kunna spela här nere nånstans  

Aja, nu får jag väl göra något vettigt

xoxo // Bex

Av Bex - 23 januari 2012 15:00

Heey!


Nu är skoldagen slut och jag hade en ganska seg sista lektion

Var helt ensam i klassrummet för Johanna och Alva var redan klara  

Fast ändå, satt och läste massor av bög-bloggar då jag läser om "fjoll-språket" som det tydligen kallas

Så grymt kul att få presentera något som verkligen intresserar mig

Eller ja, bögar är awesome, språket spelar ju inte så stor roll  

Nåja, resten av dagen har jag lidit mig igenom

Klockan 9 så sa jag "kan inte klockan vara 15.00 snart?!"  

Nu blir det att mamma hämtar mig och sen får vi se vad som händer ikväll

Ska dra med Fidde hem bara för att

Mjauwz, är trött, säger random saker, konstig jag är  

Kanske skulle skriva om "blogg-språket" det är ju väldigt personligt

Man använder lite egna uttryck och man skriver så andra förstår på sitt egna sätt

Hade ju inte varit helt fel att skriva om det faktiskt, haha  

Nåja, nu får jag väl sluta blogga, lägga ner datorn, och vänta på mamma


xoxo // Bex

Ovido - Quiz & Flashcards