SilverBex - En bexig blogg

Alla inlägg under mars 2012

Av Bex - 31 mars 2012 19:40

Heey!


Det var pizzakväll hos Tjorven igår och sen åkte man hem till Fidde  

Så idag var det modeshow som sändes live

Hoppas att ni inte missade det! Kläder från butiker i Kalmar och Torsås  

Och mycket musik var det också

Om ni missade den så finns den här -> Modeshowen   

Eller om ni bara vill se den igen


xoxo // Bex

Av Bex - 29 mars 2012 21:35

Heey!


Satt nyss och spelade Minecraft

Vissa andra som spelade va typ 9-12

Insåg då att jag är 16 år

Jag är född på 90-talet då det var VHS  

Lyssnade faktiskt på kassett då och då

Jag spelade det första Sims och det var långt ifrån hur det såg ut idag  

Senare kom Theme Park World som jag spelade jämt

Spelade även Worms och Mall Maniacs   

Men spelet som kommer alltid vara ett av mina favorit spel

Jazz Jack Rabbit 2

Saknar det så mycket!   

Hm.. Fidde sa att man kunde spela det på hans dator

Tror att jag ska gå och ta över hans dator för några timmar någon gång!


xoxo // Bex

Av Bex - 28 mars 2012 19:29

Heey!


Mycket som är på gång nu, konserter hit och dit

Stage4yous melodifestival, modeshow nu i helgen  

Manuset ska skrivas på

Sen har man ju det vanliga skolarbetet kvar att göra  

Så nu på våren är det mycket att göra

Och får ju inte glömma bort att man har sysslor hemma med  

Nyss städat rummet, bara dammsuga och damma med

Sen är det rent och fint igen  


xoxo // Bex

Av Bex - 26 mars 2012 13:19

Heey!


Inte bloggat på ett tag dags att uppdatera  

I Fredags var det Monokrom, dansande och headbang som vanligt! Grymt nice!

Såg många riktigt bra band!

I Lördags var jag i skolan och spelade in intervjuer  

Tre olika band, blev mycket att rigga upp och även att sköta ljud och filma

Lärorikt och roligt som jag vet inte vad, träffade riktigt härliga människor!  

Söndags fyllde Fiddes mamma år så va med och firade henne

Vi åt smörgåstårta vilket var riktigt gott!  

Funderar nästan på om man skulle be Fidde komma hit med lite om det är något kvar


xoxo // Bex

Av Bex - 23 mars 2012 13:00

Heey!


Sitter och väntar på sista lektionen och gifar!  

Haft en mycket rolig lektion innan om mediehistoria

Vi målade på vägen och sen gjorde vi en video om det  

Taggad inför Monokrom ikväll!!

Hoppas på att många nya vänner och saknade vänner är där  

xoxo // Bex

Av Bex - 22 mars 2012 21:42

Heey!


Efter en lång dag så ska jag snart gå och lägga mig 

Var och sjöng lite hemma hos Fidde efter skolan!

Och nu sitter jag och sjunger lite hemma  

Imon är det Fredag och Monokrom!!

Kommer bli riktigt kul och saknat många av dom man kommer träffa!  

Men nu ska jag inte blogga för mycket!

Lyssna på en bra låt innan ni går och lägger er  

Godnatt xoxo // Bex

Av Bex - 22 mars 2012 12:44

Heey!


Sitter i skolan och väntar på sista lektionen!  

Mycket trevlig dag med massor av sol och värme

Vill ha mer såna här soliga dagar  

Våren känns härlig och jag blir glad och känner mig som mig själv

Vill ha sommar nu! Sweden Rock, vänner, lov, sol och värme  

Och massa gifar. Ja, jag gillar att gifa!

xoxo // Bex

Av Bex - 21 mars 2012 12:47

Heey!


Sitter och chillar på skolan just nu  

Snart har jag prov i samhäll

Sen i eftermiddag har vi filmproduktion!  

Så nu är det mycket på gång känns det som

Ibland känns det som lite för mycket  

xoxo // Bex

Ovido - Quiz & Flashcards