SilverBex - En bexig blogg

Alla inlägg under juni 2011

Av Bex - 28 juni 2011 18:38

Heey! Nu har man varit på kongressen en dag! Har haft det kul och fotat en del och man har träffat nya människo! Längtar redan till imon. men nu ska vi gå ner till mässan. Bloggar senare eller imon. xoxo // Bex

Av Bex - 27 juni 2011 22:03

Heey! Jag sitter på bussen påväg till Åre, har suttit här sen 16.00 ungefär. Vi har hunnit se tre filmer, men har inte kollat så mycket, vi har haft ett stopp och då gjorde vi typ ingenting. Nu funderar jag på att sova lite, vi kommer inte vara i Åre förrän imon morgon. Och för en liten stund sen fick man se lite magi med spelkort. Men jag kommer blogga så mycket jag kan och hinner. Men nu ska jag försöka sova. Godnatt xoxo // Bex

Av Bex - 27 juni 2011 14:23

Nu drar jag iväg till Kalmar och sen till åre!

Byebye xoxo // Bex

Av Bex - 27 juni 2011 11:25

Heey!


Nästan allt är klart packat och nu ska jag fixa mig så att jag kan komma iväg

Blir en ganska lång bussresa idag på några timmar

Men härligt folk kommer ju vara med så kul kommer det förhoppningsvis bli  

Sen ska jag packa det som ska med på bussen snart

Nu har jag inte mycket mer att säga er

Kommer försöka blogga så mycket jag kan och jag lägger in några inlägg innan jag åker

Så håll ögonen öppna!  

Flumbild på mig    Haha


xoxo // Bex

Av Bex - 26 juni 2011 23:07

Heey!


Allt klart till Åre vad jag vet!
Men man vet ju aldrig, kanske komme på något imon med  

Vi får helt enkelt se hur slut resultatet blir av detta

Vet inte om jag kommer kunna blogga på plats tyvärr  

Ska göra mitt bästa och försöka blogga om det finns möjlighet

Nu ska jag ta mig något att dricka och sen måste jag sova så jag är utvilad till den långa bussresan imon  


Godnatt xoxo // Bex 

Av Bex - 26 juni 2011 15:45

Heey!


Nu är jag hemma ifrån Växjö!

Blev tyvärr inget bloggande igår  

Hade fullt upp med att packa och åka till älskling

Men kan ju berätta att kvällen igår var mysig

Alla satt runt en eld och grillade marshmallows och löste gåtor  

Och sen dansade man lite innan man gick och la sig

Och idag fick man åka kudde/badring efter motorbåt

Sjukt roligt! Älskling testade vattenskidor och han kunde åka lite    Haha

Men sen fick man ju åka hem, vilket var lite sorgligt

Och när man kom hem till älskling så gick man upp och la sig och sov    Haha

Det är nog allt man har gjort under dessa roliga dagarna!

Nu ska jag packa upp och sen packa om för då åker jag till kongressen!  


xoxo // Bex

Av Bex - 24 juni 2011 18:26

Heey! Igår kunde jag inte blogga, jag, Alva och älskling sov hos Oscar. Vi tittade på film och flummade Haha Men nu är jag på storön och ska fira midsommar med massor av UNFare! Jag har ätit och paddlar kanot. Paddlade med älskling och skojjade hela tiden om att välta kanoten, han blev sur! Haha! Nu väntar vi på mer mat, sen blir det mycket skoj med fest ute! Nu ska jag vara lite social mot allt folk. xoxo // Bex

Av Bex - 23 juni 2011 14:15

Heey!


Nu sitter jag här och pratar med Max

Han sov här med Nattis efter rock&korv  

Måste också säga att rock&korv var awesome!

Till At one blev det dans för mig och Annie

Och headbang till Blind Puppet  

Sen var det massa andra bra band var där!

Johan spelade med Lola wait, sjukt duktiga var dom!  

Nu har jag ont i nacken och ska snart till Alva

Och sedan vidare till Växjö för att sova hos Oscar

Och vara med älskling såklart!  

Nu ha rjag inte mycket mer att säga er

Måste få med mig det sista och sen åker jag iväg, ska försöka blogga därifrån!  


xoxo // Bex

Ovido - Quiz & Flashcards