SilverBex - En bexig blogg

Alla inlägg under september 2011

Av Bex - 30 september 2011 22:57

Heey!


Hemma nu efter monokrom

Det var så grymt awesome!  

Men missade sista bandet tyvärr

Fast man pratade ju med Hollows  

Sen fick man träffa Guppi som man inte gjort på länge!

Grymt nice att vara tillbaka och hänga på monokrom igen  

Bara för att jag är söt i min kitty hood  


xoxo // Bex

http://hollows.se/hollows/hollows.htm Hollows hemsida

Av Bex - 30 september 2011 13:49

Heey!


Snart drar jag mig mot Kalmar stad    

Blir en kväll med band på monokrom för mig

Och massa awesome folk och vänner så klart!  

Det är sällan jag känner mig snygg

Men idag tack vare piercingen och lite ögonskugga så  

Ja, jag är så farlig vet ni väl  


xoxo // Bex

Av Bex - 29 september 2011 21:51

Allt är från mobilkameran så tyvärr inte de bästa

Men men, ibland får man nöja sig med det lilla  


xoxo // Bex

Av Bex - 28 september 2011 16:48

Heey!


Sitter hemma och är lat och gör pan pizza

Kanske ska göra en smoothie sen  

Nomnomnom bara för att jag är som jag är

Som sagt.. *ego pics i badrummet* (så vanligt..)   


xoxo // Bex

Av Bex - 28 september 2011 08:03

God morgon!


Det känns som en fin morgon detta.. eller?  

Vaknade och låg i sängen tills 7

Sen blev det att skynda sig med smink och kläder  

Suck.. Aja, ser ju inte allt för hemsk ut idag

Sen får vi se vad som händer i eftermiddag *väldigt trött och stort leende som ser random ut*


xoxo // Bex

Av Bex - 27 september 2011 21:35

Heey!


Blev rätt sent idag, så tyvärr blir det inga bilder på kitty hooden idag  

Har varit på byn efter skolan, först lite UNF

Dom kollade på film där, men jag drog med Abbe och Putte

Dom skulle äta pizza så följde med dom  

Sen gick man hem till Putte och hittade inte på så mycket

Prata det mest om allt mellan himmel och jord typ  

Strax innan jag åkte kom Limpan, Calle och Hampus

Nästan lite synd att man inte kunde stannat längre  

Men hade redan varit där längre än väntat


xoxo // Bex

Av Bex - 26 september 2011 18:57

Heey!


Måste berätta en grymt awesome sak!  

Idag stannade jag i byn efter skolan

Kollade på lite film och hade det trevligt  

Sen åkte jag hem och gick in på mitt rum

På min stol så stod en kasse och den brukade inte vara där  

Kanske för det var en kasse med min kitty hood!

YES! MIN KITTY HOOD HAR KOMMIT!  

Är så sjukt grymt awesomeness glad så det är inte sant!


xoxo // Bex

Av Bex - 25 september 2011 21:49

Heey!


Grymt mysigt hos Max igår!

Åt pannkakor till frukost, Oscar och jag stod vid spisen

Sen kom Anden dit och vi spelade spel, haha  

Nu sitter man hemma och saknar alla igen

Helgen var grymt awesome  

Måste ju hända snart igen tycker jag!


xoxo // Bex

Ovido - Quiz & Flashcards