SilverBex - En bexig blogg

Alla inlägg under mars 2011

Av Bex - 31 mars 2011 22:06

Heey!


När jag blir stor hoppas jag på en fin familj mest tror jag

Sen har jag ju inget speciellt drömyrke

Ett yrke där musik är inblandat och att jag har tid att göra saker jag tycker är kul

Men än så länge är det en bra tid tills jag blir ”stor”

När man nu kan kalla sig stor, jag kan räkna mig som rättså ”stor” nu    haha

Och jag vill aldrig bli riktigt vuxen, flumma runt som man gör nu är alltid trevligt

Det är alltid kul att vara med vänner, snacka, flumma, leka och allt som vi gör

Yeah, jag är inte riktigt som alla andra, men jag är mig själv    hihi

Detta var den sista dagen av alla dagar, hoppas ni har tyckt det har varit kul och intressant

Om jag äns kan kallas intressant? Men aja, ni har fått veta saker om mig  

Hoppas ni är glada och nöjda med de


xoxo // Bex

Av Bex - 31 mars 2011 06:28

Godmorgon!!


Ännu en ny dag

Knappt så man orkar stiga upp..

Men men, det ska gå!

Frukost, fixa mig och allt annat ska bli klart innan jag åker

Så det är bäst man stiger upp nu

Så man blir klar med allt man ska


Ha det gutt nu!  

xoxo // Morgontrött Bex

Av Bex - 30 mars 2011 22:41

Heey!!


En mycket chill och trevlig dag idag

Extra flummig och hyper har den varit!

Vet inte varför, men den har varit de    haha

Har varit i skolan, haft helt okej lektioner, fick testa lite nytt på trummor på kören

Ja, vi spelar lite dom gångerna vi har kör också    hihi

Sen hade man ju vanlig musik och då sjöng jag

När jag kom hem tog jag en dusch, bloggade och har typ chattat med vänner

Och nu funderar jag på att ta och sova

men är grymt törstig så kanske ska ta lite dricka först    hehe

Sjuk bild på mig    hähä

Och innan jag glömmer de

Har kommit på fin fina bilder som jag måste ta i sommar!   


Ha de gutt och en härlig dag imon

Godnatt xoxo // Bex

Av Bex - 30 mars 2011 17:59

Heey!


Vad är det som för mig framåt i livet

Ja ni, vad är det som gör att man orkar gå upp på morgonen?

Man kan nog säga att det är det jag älskar som får mig att stiga upp

Mina vänner som tar hand om mig, finns hos mig och som jag kan ha sjukt kul med

Min familj som stöttar mig och lär mig saker här i livet

Min tro som alltid finns hos mig och värmer mig

Det är det som för mig framåt i livet, som gör att jag försöker nå mina drömmar

Jag har någon stans att gå och jag får min energi att komma dit!  

Det ända man kan säga är att det är underbart att ha dom i mitt liv


 

xoxo // Bex

Av Bex - 29 mars 2011 23:21

Heeey!


Tänkte bara visa en rolig liten video innan jag snackar om min dag

Den hittade Alva    haha

Visst är den ändå rätt söt? Jag tycker det iallafall, men jag är ju som jag är

Så min dag då

Skolan då, inget speciellt har hänt

Har däremot gjort klart nationella i fysik äntligen  

Och efter skolan var jag med Alva en stund

Vi hittade roliga saker på youtube och år god mat hemma hos henne

Sen gick vi hem till Fidde en stund, hennes bror var där också

När vi gick hem från Fidde hade Alva glömt logga ut från facebook

Så hon blev facerapad    haha

När vi var hemma hos henne gjorde vi chokladbollar och åt chips

Sen åkte jag hem och tog en dusch

Och nu sitter jag här och snackar med roliga människor och ska snart sova

Jag gör roliga miner när jag är trött   


Godnatt xoxo // Bex

Av Bex - 29 mars 2011 22:17

Heey!


Nu ska jag berätta om vad jag saknar

Och jag vet inte riktigt om jag saknar något särskilt mycket

Visst, vissa saker vill man att de ska vara som förut

Men det är inte så lätt att få det så tyvärr

Sen kan man ju önska att man inte tappat kontakten med människor

Men sånt är livet I guess..

Så saknar man ju människor också nu

Såna man träffade i helgen och annat folk man inte träffat på ett tag

Det är nog det jag saknar    hihi

 

xoxo // Bex

Av Bex - 28 mars 2011 22:30

Heey!


Nu kommer jag då skriva om min grymma, roliga, härliga och underbara helg!

Det kommer bli en hel del text, men det är för fredag, lördag, söndag och liten rad om idag också

Så get the party started!

 

I fredags var det ju Monokrom, vi var ett stort gäng från lilla byn som skulle in till stan

Ett tag var vi lite oroliga att vi inte skulle komma med på samma buss

Men som tur var kom alla med på samma buss in till stan

Vi gick hem till Annie och vissa sminkade sig och lyssnade på musik

Sen var det att dra till donken och äta lite mat för att senare ta sig till Netto sedan Monokrom

Livekvällar på Monokrom är bara helt grymt awesome! Massor av musik och flum    haha

Jag blev knuffad in i en mosh, då lever i alla fall jag farligt och inte nog med det så ramlade jag ju

Men jag kom ur moshen med hjälp av killen som knuffade in mig och han var duktig och sa förlåt    haha

När livekvällen var slut gick vi hem till Annie för att sova där

Mysig ju, fast var ju nära på att somna med linserna på, inte så bra

 

Lördagen startade med att man vaknade rättså tidigt

Jag och Ida ville vara roliga och väcka Annie

Så nu har jag två nya nypmärken    haha

Och efter att Annie och jag vaknat tyckte vi att det skulle vara kul att ringa och väcka nån

Men personen vi ringde upp blev inte så glad på oss, men jag får väl vara snäll och ge han något någon dag    hihi

Tyvärr blev Emmi sjuk, så hon följde ju inte med på FSS

Men jag och Nattis gick ner till stationen och mötte alla UNFare

Sen träffade man många nya människor innan man åkte till ljungnäs

Och väl på ljungnäs hade man hittat nya vänner redan

Man pratade och gick rundor ute i den fina naturen som finns där  

Sen blev man ju informerad och fick uppdrag också

Måste säga att uppdraget som vi fick blev bra i planeringen

Men sen blev det lite förseningar och sådant

Det blev en sjukt rolig dag ändå måste jag säga

Vi dansade i köket och var flummiga och jag blev galen på ett spel på en killes mobil  

Ja, jag blev lite sur när jag inte kunde sikta rätt

Det var lite svårt att sova under natten, människor dunkade musik, som de inte skulle göra eftersom grannarna hade klagat

Och dom försökte väcka folk och gick in och ut ur rummen

 

Söndagen var väl rolig

Man vaknade på morgonen och gick upp för att fixa sig

Sedan åt man lite frukost och vissa åt även glass också    hehe

Vi hade även lite prat hela gänget som var där och sen åt vi pizza och vi lekte lekar    haha

Sen fick vi städa och packa och lite sådant och prata med alla

Efter att allt var klart packade man in sig i bilen för att få vänta på bussen

När man sedan var i stan stod man på donken, Alva var ju inne så hon fick träffa några nya människor

Sedan tog man bussen hem och gick hem till Alva för att ganska snart efteråt bli hämtad

Man var ju jättetrött så man hittade inte på särskilt mycket

 

Och nu idag så var man ju i skolan och efter skolan gick man hem till Alva en stund

Vi drack cola och åt choklad    haha

Sen har jag varit hemma och mest chillat

Riktigt trött efter denna grymma helgen som var fylld med nya kompisar, gamla kompisar, musik och awesomeness

Bilder är inte helt säkert att det kommer upp, men förhoppningsvis gör dom det

Och om dom kommer upp blir det någon gång denna veckan tror jag

Så nu ska trötta Bex sova lite

 

Godnatt xoxo // Bex

Av Bex - 28 mars 2011 21:41

Heey!


Denna är lite svår att göra, eftersom det har hänt mycket i mitt liv

Men ett ögonblick i mitt liv är nog när jag och Alva träffades

  Haha det var sjukt kul, man lärde känna klassen då

Riktigt trevligt och nu är vi bästa vänner

Så sjukt roliga tider man har haft och många fler kommer

Där har ni ett ögonblick i mitt liv  

Bild från i midsommras


xoxo // Bex

Ovido - Quiz & Flashcards