SilverBex - En bexig blogg

Alla inlägg under maj 2012

Av Bex - 30 maj 2012 20:32

Heey!

Så nu börjar man känna sig lite piggare  

Nästan inga lektioner längre

Imon börjar man 10.15 och har idrott

Sen vid 13 åker jag in till stan på studiebesök med vision4you

Och fredag har jag ledigt!  

Och måndag har jag inga lektioner

Tisdag har jag en lektion

Sen är det SWEDEN ROCK FESTIVAL som gäller  

Efter det är man inne på sisa veckan

Tiden går fort mina vänner

Random outfit(tyvärr mörka bilder):

Btw, i Torsdags fixade jag en av mina favorit tröjor lite som ni ser


xoxo // Bex

Av Bex - 29 maj 2012 22:22

Heey


Idag fick Smallows ungar!

Jättesöta, och yttepyttesmå

Samt att jag har fått reda på att jag har ganska chill nu, de sista veckorna

Och jag har varit med Fidde och kollat in en lägenhet

Eftersom han ska flytta snart..


Nu ska jag sova, god natt allihopa!


xoxo // Bex

Av Bex - 28 maj 2012 22:18

Heey!


Nu känner man att man varit igång

Har inte bloggat på ett tag  

Så i Torsdag så kollade man på 9:ornas show

Sen från Fredag till Lördag har jag varit hemma hos Fidde

På Lördagen åkte man till Liseberg med UNF  

Får berätta mer om det imon när jag orkar

Ska även berätta om en föreläsning från Don't Drink and Drive

Var på den idag med skolan

Grymt bra föreläsning måste jag säga  


xoxo // Bex

Av Bex - 23 maj 2012 22:27

Heey


Idag har jag lagat en tand och sen var jag i skolan och hade lektioner

Sen efter det så kom Fidde och bjöd mig på glass

Och efter glassen så väntade vi på att Åttornas Show skulle börja

Så vi kollade på det och när Nattis spelade

Sen gick vi hem till Fidde och åt


Här är dagens outfit:


Blev lite mörk, men det står "Forever Young" på tröjan, och sen ett par jeans.


xoxo // Bex

Av Bex - 22 maj 2012 18:51

Heey!


Idag hade man matte nationella

Kändes som att det gick rättså bra ändå  

Sen efter nationella fick man sluta

Va lite med älskling innan man åkte hem

Hemma har jag varit duktig  

Tagit hand om tvätt och disk

Saknar nog bara att göra mitt rum skinande

Men det vet jag inte om jag orkar  

Nu blir det att plugga!


Dagens outfit:

xoxo // Bex

Av Bex - 21 maj 2012 21:09

Heey!


Idag har man varit hos Fidde hela dagen

Inte gjort något vettigt utan bara chillat

Nu är jag trött efter att försöka förstå matte

Så idag orkar jag inte mer matte  

Funderar på att köra en "dagens outfit"-månad

Så ni får allt stå ut med mina kläder  

Ett tips är att inte ha korta halsband till linne

Dom kan bli väldigt varma och att dom ligger på huden är inte mysigt


xoxo // Bex

Av Bex - 20 maj 2012 22:44

Heey


Idag har man umgåtts med Fidde, Jonas och Guppi  

Dom sov här från igår

Vi hade jättekul med poänglekar och film  
Nu sitter jag hos Fidde och chillar  

Vi ska kolla på en film sen lägga oss


Här kommer lite bilder från Fredagen  

xoxo // Bex

Av Bex - 19 maj 2012 15:45

Heey!


Dagens outfit:

Idag så kommer Guppi och Jonas ner för en natt hos mig

Kommer bli härligt att träffas igen!  


Och igår var jag i stan med Mich och fotade  

Kommer lägga upp lite bilder senare under dagen tror jag

Sen orkade jag inte blogga igår

Om ni undrar varför jag lät Fidde blogga  


xoxo // Bex

Ovido - Quiz & Flashcards