SilverBex - En bexig blogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Bex - 31 juli 2012 21:27

Heey!


Efter mitt senaste inlägg har jag solat

Fick lite färg på benen, men inte så mycket annars

Sen gick jag in och spelade med Fidde

Och sitter kvar och kollar runt på internet just nu

Fast det händer ingenting

Så tänkte nu började leta lite insperation till sminkningar nu  


xoxo // Bex

Av Bex - 31 juli 2012 14:13

Heey!


Idag har jag tvättat av en stol

Det var sol och fint när jag gick ut

Solen försvann efter en stund och när jag var klar började det droppa från himlen

Efter en stund så började det ösregna

Men nu är det sol igen, fast väldigt molnigt

Ja, sommarsverige har härligt väder!

Riktigt ösregn (ursäkta för stor bild)

Men nu ska jag nog se om man kanske kan sola


xoxo // Bex



Av Bex - 29 juli 2012 21:31

Heey!


Blev inte bloggande i helgen

Men hade det väldigt trevligt med Fidde och hans familj!

Spelade kubb och åt god mat

Vi åkte hem igår och så sov jag hemma hos Fidde en natt

Vi år pizza och hade det mysigt 

Och så var Bumbi där också en stund

Nu ska jag snart sova

Efter en härlig dag med mamma och pappa


xoxo // Bex

Av Bex - 27 juli 2012 14:44

Heey!


Nu ska jag åka med Fidde till hans familjeträff

Kommer bli borta hela helgen

Så det är inte säkert att jag bloggar förrän Söndag

Men nu ska jag gå och kolla packningen och så

För snart är dom här och ska hämta mig


Ha det gutt

xoxo // Bex

Av Bex - 26 juli 2012 21:37

Heey!


Idag har jag haft min pojkvän hos mig

Vi fixade lite här hemma

Sen åkte vi med mamma och pappa in till stan

Vi åt på Thai Silk och hade det mysigt

Sen tog vi en glass innan vi åkte hem

Outfit för denna lilla mysiga tur in till stan


Och imon ska jag med Fidde på en familjeträff

Den är under hela helgen och vet inte om jag kommer kunna blogga


xoxo // Bex

Av Bex - 25 juli 2012 20:04

Heey!


Har inte bloggat på ett tag nu

Idag var jag inne i stan och tog årets första dopp

Jag vet, det är väldigt sent att göra, men ändå


Och nu hade jag tänkt visa de få bilder jag fick från vattenfestivalen i bergkvara


Det regnade när Tobbe gjorde sin barnsliga och roliga trollerishow

Stod under tak och kolla på honom, det var ändå ganska underhållande

Ulrik Munter var där och måste säga att han är en grym kille att se live och höra spela


Idol-Darin som man inte hört ifrån på länge var där och spelade

Han var faktiskt riktigt bra live

Norlie & KKV var dom som var intressanta för mig att se


xoxo // Bex

Av Bex - 20 juli 2012 17:21

Heey!


Kändes som en typisk blogg titel  

Nåväl, jag bloggar så är väl inte helt fel

Var ett tag sen jag gjorde en sminkning

Så nu är det dags igen

Följde en tutorial på youtube som jag sätter i slutet av blogginlägget

Och här har vi dagens outfit

Kändes som en mysig chill-dags-outfit


xoxo // Bex

Av Bex - 18 juli 2012 21:36

Heey!


Så i helgen är det vattenfestivalen

Ska försöka att inte glömma kamera

Måste ju göra min blogg lite intressant


Så lite annat

Hittat två sjukt snygga sminkningar som jag vill göra!

Så när jag har massa pengar ska jag köpa lite saker

Smink och bostar osv.

Sen finns det ett halsband och lite sånt som också hade varit fint

Men det får vänta tills pengar kommer!

xoxo // Bex

Ovido - Quiz & Flashcards