SilverBex - En bexig blogg

Alla inlägg under december 2011

Av Bex - 31 december 2011 11:19

God morgon!


Jag har nyligen vaknat och insett att jag inte bloggat på två dagar

Men det har inte hänt så jättemycket sen jag var hos Oscar    

Hos Oscar så kollade vi på film och hade det mys som vanligt

Och igår var Fidde här en stund och sen va jag hos honom en stund

Men idag kommer det hända massor av roliga saker!  

Nyår och imon firar min blogg ett år!

Så nu gäller det att fixa sig och göra sig fin för ikväll  

En bild så ni får se hur jag ser ut på morgonen utan att vara fixad med smink och hårprodukter  


xoxo // Bex

Av Bex - 28 december 2011 15:11

Heey!


Sitter hemma hos Oscar med Cracker och Cookie

Ikväll blir det mys här med massa underbart och saknat folk!

Känns som det var en evighet sen man träffade Växjöfolket  

Det blir ett kort inlägg idag pga denna härliga resa!  


xoxo // Bex

Av Bex - 27 december 2011 21:41

Heey!


Gjorde en sminkning idag, tigerräder!  

Lite redigerade bilder!

xoxo // Bex

Foto · Smink
Av Bex - 27 december 2011 21:09

Heey!


Idag har man varit på stan med Moberg och Fidde  

Sen träffade dom folk som dom kände

Dom shoppade mycket mer än mig, haha  

Känner mig duktig, iofs shoppade dom typ raketer så..

Nu ska man kolla runt ihopp om att få åka till Växjö imon  
Hoppas att det kommer gå! Vill verkligen träffa alla igen!


xoxo // Bex


Av Bex - 26 december 2011 20:56

Heey!


Mjauw, sitter och pratar med Moberg och Fidde på skype

Riktigt roligt faktiskt, och imon ska man in med dom till stan!  

Idag va jag hos Fidde och vi spelade Amnesia!
Det var grymt roligt att se Fidde rädd! Haha!  

Och det är en kick att spela det faktiskt


xoxo // Bex

Av Bex - 25 december 2011 16:55

Heey!


Har haft en riktigt fin jul! grymt underbart med massa fina julklappar  

Sen har man firat med familj och släkt vilket gör det bara ännu roligare

Bland mina julklappar finns det snygga kläder, en ny bok och sweden rock "biljett" bland annat!  

Nu tar jag och vilar och myser med lite glögg och julgodis

I mina fina stickade knästrumpor som är jättesöta!  


En grymt dålig bild.. Jag vet..


xoxo // Bex

Av Bex - 24 december 2011 13:27

God Jul!


Idag vaknade jag av en massa God Jul-sms och skickade iväg mina God Jul-sms  
Steg upp och såg att även facebook var fyllt med God Jul!
Sen tog jag på mig kläder och sminkade mig och fixade lite här hemma

Sen åt vi jul frukost! Det var riktigt gott!  

Lite små söt är jag iallafall inför julen!  


xoxo // Be











Av Bex - 23 december 2011 20:46

Heey!


Idag har man varit i Ullared och handlat julklappar  

Och jag köpte en bok till mig själv också!

Caroline Engvall "Skamfläck", en uppföljare till "14 år till salu"  

Tror den kommer bli riktigt bra!

Och imon är det JULAFTON!   

xoxo // Bex

Ovido - Quiz & Flashcards