SilverBex - En bexig blogg

Alla inlägg under februari 2011

Av Bex - 28 februari 2011 23:02

Hey!


Nästa månad kommer det vara bestämda inlägg eller vad man ska säga    haha

Det kommer se ut såhär:

Dag 01 – Om mig

Dag 02 – Det här åt jag i dag

Dag 03 – Det här hade jag på mig idag

Dag 04 – I min handväska

Dag 05 – Detta ångrar jag mest

Dag 06 – Min tro och det jag tror finns

Dag 07 – Den här veckan...

Dag 08 – Min favoritplats

Dag 09 – Min favorit film

Dag 10 – Min favorit låt

Dag 11 – Min favorit sak

Dag 12 – Min favoritdag

Dag 13 – Mitt favoritminne

Dag 14 – Det bästa som har hänt mig

Dag 15 – Det här gör mig fundersam

Dag 16 – Min dag i text/bilder

Dag 17 – Min familj

Dag 18 – Min första kyss

Dag 19 – Min första kärlek

Dag 20 – Den här månaden...

Dag 21 – Mina vänner

Dag 22 – Min bästa vän

Dag 23 – Vad är kärlek för mig?

Dag 24 – Det jag älskar

Dag 25 – Det här får mig att må bättre

Dag 26 – Det här får mig att gråta

Dag 27 – Mina drömmar

Dag 28 – Ett ögonblick i mitt liv

Dag 29 – Det här saknar jag mest

Dag 30 – Mina drivkrafter i livet

Dag 31 – När jag blir stor

Sen får vi se hur det går, förhoppningsvis går de bra


Godnatt xoxo // Bex

Av Bex - 28 februari 2011 21:30

Hey!!


Idag har jag varit i stan med Johan, Tessan och Sara

Sedan träffade man Manda, Trissi och Simon på donken, skoj!

Jag shoppade och blev överlycklig för nu har man fått lite som man ville ha i garderoben  

Nu ska man bara rensa bort det man inte vill ha från garderoben    Haha

Tighta jeans och rosa leopard tights! Båda från gina tricot

Inte världens bästa bilder, men ändå    haha

Det var grymt kul och händer igen får man hoppas på!


xoxo // Bex


Av Bex - 27 februari 2011 21:05

Hey!


Hade bara tänkt göra ett litet inlägg såhär på kvällen

Så jag har sjungt lite singstar, sjöng en låt, sen tog jag mig en liten frukt och satte i halsen, lyckat!

Så nu hade jag typ tänkt sova, skola imon, yiho eller nått?

Jaja, man måste ju upp, man får ju bara hoppas man vaknar

Men det gör man ju oftast    haha

Så vi får se vad som händer imon, det lär ju bli trevligt.. typ

och just de, min nacke gör inte så ont längre, den är fortfarande lite stel och lite ont gör de, men inte så jätte    hihi

Men nu ska man nog ta och sova så man kommer upp imon


Godnatt xoxo // Bex

Av Bex - 27 februari 2011 18:58

Hey!


Idag har man inte gjort mycket alls, mest latat sig    haha

Sen har man ju lyssnat på massor av musik

Försökte spela lite gitarr, men det gick ju sådär, måste ju fixa en ny gitarrsträng till den, lite svårt att spela utan den översta strängen

Sen hoppas man på att man kanske kan lära sig spela lite mer

 

Kom på lite random idag att jag vill starta ett band, ett rockband   

Men det är lite svårt, men ska försöka höra med folk om dom kan tänka sig de, det hade varit så grymt kul!

Men nu hade jag tänkt sjunga lite singstar bara för att jag fick lust att sjunga    haha


xoxo // Bex

Av Bex - 26 februari 2011 23:29

Heey!!


Dagen har innehållit att man läser och lyssnar på musik

Typ det ända man har gjort!

Melodifestivalen var väl okej, gillade Nicke Borg som kom direkt till final!

Nu är jag nästan för trött för att veta vad jag ska skriva      haha

Kan ju säga att det är kul att flumma med folk om låtar

Man kommer alltid fram till så bra saker  haha

 

Har ont i nacken så de typ sprider sig till huvudet

Inte trevligt, men det blir förhoppningsvis bättre imon!


Godnatt xoxo // Bex

Av Bex - 26 februari 2011 19:00

Heey!


Här kommer lite bilder från Monokrom

So blury!


xoxo // Bex

Av Bex - 26 februari 2011 19:00

Heey!


Här kommer bilder från bloggmiddagen!

Bloggare som va med

http://idasplaces.blogg.se/

http://crazymemmis.blogg.se/

http://beckagoesrandom.blogg.se/

http://tessanslexi.blogg.se/

canon 1000D

 

Bilder på mig    haha

Tessan äter cupcake    Gulligt

Emmi rockar  

Idas snygga hår   

Stökigt

Sminkar Tessan  

Affro   

Mat och cupcake   


xoxo // Bex

Av Bex - 26 februari 2011 13:15

Hey!


Nacken är stel och gör ont efter igår    haha

Monokrom är så underbart härligt så det är inte sant!

Livekvällarna är helt underbart med awesome folk och band som spelar!

Visst, headbanga du så får du ont i nacken dagen efter, men det får man ju tåla, man måste ju inte headbanga

Men det gjorde jag och det var kul    haha

Hade en underbar kväll och bilder togs och vissa kommer komma upp på bloggen och även dom från bloggmiddagen kommer komma upp någon gång

Förhoppningsvis kommer alla bilderna upp idag, men man vet ju aldrig

Så resten av dagen blir för mig att vila och mysa!

Funderar på att vara duktig och faktiskt plugga lite  

men men, vi får se vad som händer, kommer ju blogga mer idag!


xoxo // Bex

Ovido - Quiz & Flashcards