SilverBex - En bexig blogg

Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

Sol, ösregn och sol nu igen

Av Bex - 31 juli 2012 14:13

Heey!


Idag har jag tvättat av en stol

Det var sol och fint när jag gick ut

Solen försvann efter en stund och när jag var klar började det droppa från himlen

Efter en stund så började det ösregna

Men nu är det sol igen, fast väldigt molnigt

Ja, sommarsverige har härligt väder!

Riktigt ösregn (ursäkta för stor bild)

Men nu ska jag nog se om man kanske kan sola


xoxo // Bex



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bex - 2 september 2012 15:17


Heey!   Nu är det så att jag ska börja blogga på blogg.se Så detta blir mitt sista inlägg, men bloggen kommer finnas kvar Vill ni fortsätta följa mig finns jag på FluffyBex Och till sist hade jag tänkt visa er två tröjor Jag satt med sax ...

Av Bex - 20 augusti 2012 13:57

Sitter lugnt hemma framför datorn, sen börjar det låta på altanen, kollar ut och det är precis som någon hällde en vattenkanna utanför, ett riktigt skyfall, härligt väder här Vi börjar dagen med åska, sen lite solsken och sen molnigt, ytterligare li...

Av Bex - 20 augusti 2012 12:24

Heey!   Här är de saker jag köpte i Ullared xoxo // Bex ...

Av Bex - 17 augusti 2012 13:42

Heey!   Nu är jag hemma igen Städar lite på mitt rum och ska plocka ut lite prydnadssaker Sen ska ni får se det inköp jag gjort i Ullared när jag kan   Och måste berätta att vi hade underhållning sista dagen på stranden Igår hade militä...

Av Bex - 15 augusti 2012 22:49

Heey! Har precis kollat på film The devil's tomb heter den Ganska bra faktiskt, men man hängde inte alltid med Sen såg jag en bra film igår, minns inte vad den hette Men den var riktigt bra Och till sist får ni en bild på mig i mittbena :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards