SilverBex - En bexig blogg

Alla inlägg under april 2012

Av Bex - 30 april 2012 11:19

Heey!


Nu är jag redo för fullt ös!

Snart drar jag till byn och sen in till stan!

xoxo // Bex

Av Bex - 30 april 2012 08:39

Heey!


Nu är man vaken och det är dags att göra sig iordning för en bra dag

Fullt ös idag och det vet jag att det kommer bli!  

Så musik i hörlurarna för att sedan börja sminka sig


Just nu lyssnar jag på Simple Plan

Är det något band som kan beskriva en tonårs känslor så är det nog dom  

Dom har mest deppiga låtar, men vissa är lite gladare

"I'm just a kid and life is a nightmare"

Jag tror att många har känt så någon gång i livet 



xoxo // Bex

This could be the one last chance to make you understand
And I just can't let you leave me once again
I'd do anything
Just to hold you in my arms
To try to make you laugh
Cuz somehow I can't put you in the past
I'd do anything 
Just to fall asleep with you
Will you remember me?
Cuz I know I won't forget you

Av Bex - 29 april 2012 21:28

xoxo // Bex


Av Bex - 29 april 2012 19:37

Heey!


BlondinBella var på skolan i Fredags och föreläste

Mycket intressant var det

Läser inte hennes blogg och jag visste inte mycket om henne

Hon driver företag och allt började med bloggen

Hon var riktigt inspererande och det var roligt att höra

Om ni får chansen att gå på en av hennes föreläsningar

Eller får chans att prata med henne eller så

Gör de, hon har mycket bra att säga 

Jag tycker att hon är underskattad av ganska många

Mitt tips är att ge henne en chans

Läs hennes böcker, tidningar, blogg, allt

För det kan ge mycket insperation


xoxo // Bex

Av Bex - 29 april 2012 14:59

Heey!


Hann inte blogga igår

Hjälpte till lite hemma och hjälpte till att passa hund med Fidde

Och efter det var jag hemma hos Fidde

Vi köpte chokladpudding och chokladmouse + choklad

Nu ska vi äta pizza och åt pan pizza till frukost

Ja, jag vet, jag borde rulla fram snart..  

Har iofs fortfarande choklad kvar 

Känner mig väldigt onyttig  


xoxo // Bex

Av Bex - 27 april 2012 22:44

Heey!


Gör ett litet kort inlägg

Tänkte bara säga att i skolan har vi haft näringslivsdagar

Så vi har kollat massa företag och sånt

Men det bästa kom ju på eftermiddagen då BlondinBella var och föreläste

Tänkte prata mer om detta imon


Förlåt, men har inte orkat blogga

Är väldigt trött och lite för mycket i huvudet


xoxo // Bex

Av Bex - 26 april 2012 18:33

Här kommer tre bilder ifrån fotodagen

Bilderna är tagna av Tilda Källström

xoxo // Bex

Av Bex - 23 april 2012 19:14

Heey!


Sitter och spelar unblock me  

Ett spel som du kan hitta på andriod market eller appstore

Började imorse och kan inte sluta spela nu!

Och ikväll måste jag sova tidigt  

Har nationella i Svenska imon ju

xoxo // Bex

Ovido - Quiz & Flashcards