SilverBex - En bexig blogg

Alla inlägg under juli 2011

Av Bex - 31 juli 2011 23:49

Heey!


Japp, idag har det varit en riktigt mysig dag i stan!

Först en liten runda i affärer och sånt

Sen gick jag, Cupcake och Guppi hem till Guppi för att hon skulle färga håret

Det blev sjukt awesome! Bilder kommer att komma upp  

När vi hade gjort detta så fixade mat och satte hos i parken och åt och hade en riktigt mysig stund  

Efter detta skulle jag och Cupcake hem, så vi hämtade saker

Sen upptäckte vi att Cupcake inte hade pengar så vi fick ta en senare buss

Så istället fick vi sitta i parken med massa mysigt folk och ha en riktigt trevlig stund!  

En grymt mysig dag och mycket trevligt folk!

Bilder kommer att komma upp imon eller något sånt


xoxo // Bex

Av Bex - 31 juli 2011 12:41

Heey!


Idag åker man in till stan för att vara med Guppi och Cupcake tror jag är där med

Sen blir det att leka med Guppis hår och kanske ta lite bilder  

Men nu måste jag fixa så jaghinner med bussen


xoxo // Bex

Av Bex - 30 juli 2011 19:44

Heey!


Blev att åka till Växjö med mamma och pappa

Om bara byxorna jag testade hade passat så hade jag fått med mig awesome byxor med mig hem ju!  

Men men, sånt är livet.. Blev att hänga med Anton, Anden, Danne, Oscar och Tova en stund

Vi hade det riktigt kul på donken och Ica eftersom hela stan va stängd    Haha

Nu blir det att äta mat med härliga vänner


xoxo // Bex

Av Bex - 30 juli 2011 11:24

Heey!


Nu ska jag fixa mig för en tur till stan med mamma och pappa

Sen får vi se vad jag hittar på där helt enkelt    Haha

Men det är inte mycket mer som är bestämt idag

Så jag får se vad jag hittar på när jag kommer hem

Men ska man inte lyssna på lite härlig musik?  

xoxo // Bex

Av Bex - 29 juli 2011 23:05

Guppi gjorde en riktigt nice bild till mig!  

Vad tycker ni om den?  


xoxo // Bex

Av Bex - 29 juli 2011 19:49

Heey!


Sitter just nu och har inte mycket att hitta på

Har typ städat här hemma och nu vet man inte vad man ska göra längre

Funderade på om man ska ta några bilder eller något liknande

Men man har ju precis duschat och har ingen kamera så det går ju inte det heller..  

Ja, livet är inge vidare roligt när man inte har något att hitta på

Men får väl sitta och kolla om man hittar något skoj på youtube  

Vad hittar ni när ni har tråkigt?


xoxo // Bex

Av Bex - 29 juli 2011 13:35

Heey!


Här sitter jag nu och ska snart börja städa hela huset

Kommer bli riktigt mysigt ju    Haha

Sen har jag kommit på lite nya bilder jag ska ta

När nu det blir av, det får vi helt enkelt se när jag har tid  

Det kommer ju hända lite småsaker då och då

Snart är det ju stadsfest och lite andra kul saker!  

Men nu ska jag sätta igång lite musik och börja städa


xoxo // Bex

Av Bex - 28 juli 2011 22:51

Heey!


Har haft en mycket mysig dag på stan!

Och en härlig kväll med UNF och tre rätters!

Något som borde hända igen!!  

Nu sitter man ensam hemma och lyssnar på musik

Blir en massa fina låtar för jag va på det humöret idag  

Så låtar som kommer spelas är typ

Chris Medina - What are words

Simple Plan - Perfect

och många andra riktigt fina låtar

Mina små låttips till er!  


Godnatt xoxo // Bex

Ovido - Quiz & Flashcards