SilverBex - En bexig blogg

Direktlänk till inlägg 25 juli 2012

Bergkvara Vattenfestivalen

Av Bex - 25 juli 2012 20:04

Heey!


Har inte bloggat på ett tag nu

Idag var jag inne i stan och tog årets första dopp

Jag vet, det är väldigt sent att göra, men ändå


Och nu hade jag tänkt visa de få bilder jag fick från vattenfestivalen i bergkvara


Det regnade när Tobbe gjorde sin barnsliga och roliga trollerishow

Stod under tak och kolla på honom, det var ändå ganska underhållande

Ulrik Munter var där och måste säga att han är en grym kille att se live och höra spela


Idol-Darin som man inte hört ifrån på länge var där och spelade

Han var faktiskt riktigt bra live

Norlie & KKV var dom som var intressanta för mig att se


xoxo // Bex

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bex - 2 september 2012 15:17


Heey!   Nu är det så att jag ska börja blogga på blogg.se Så detta blir mitt sista inlägg, men bloggen kommer finnas kvar Vill ni fortsätta följa mig finns jag på FluffyBex Och till sist hade jag tänkt visa er två tröjor Jag satt med sax ...

Av Bex - 20 augusti 2012 13:57

Sitter lugnt hemma framför datorn, sen börjar det låta på altanen, kollar ut och det är precis som någon hällde en vattenkanna utanför, ett riktigt skyfall, härligt väder här Vi börjar dagen med åska, sen lite solsken och sen molnigt, ytterligare li...

Av Bex - 20 augusti 2012 12:24

Heey!   Här är de saker jag köpte i Ullared xoxo // Bex ...

Av Bex - 17 augusti 2012 13:42

Heey!   Nu är jag hemma igen Städar lite på mitt rum och ska plocka ut lite prydnadssaker Sen ska ni får se det inköp jag gjort i Ullared när jag kan   Och måste berätta att vi hade underhållning sista dagen på stranden Igår hade militä...

Av Bex - 15 augusti 2012 22:49

Heey! Har precis kollat på film The devil's tomb heter den Ganska bra faktiskt, men man hängde inte alltid med Sen såg jag en bra film igår, minns inte vad den hette Men den var riktigt bra Och till sist får ni en bild på mig i mittbena :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards